Perşembe, Mayıs 3

berlin üzerindeki gökyüzü



"neden ben benim ve sen değil? / neden buradayım ve orada değil?"


"-nasıl bu olduğum "ben" / ben var olmadan olmadan önce "ben" değildi / ve bir gün bu olduğum "ben" / artık "ben" olmayacak?-"


"zaman hepsini iyileştirir, lakin ya zamanın kendisi hastalıksa?"





"çoğu zaman, üzgün olmak için fazla farkındayım."



"boşluk, korku, korku, korku..."


"kaygı beni hasta ediyor, çünkü yalnızca bir parçam kaygılanıyor. diğer parça ona inanmıyor."


"eğer vazgeçersem, insanoğlu masalcısını kaybedecek. ve insanoğlu masalcısını kaybettiğinde, çocukluğunu da kaybedecek."


"tüm bu düşünceler... artık düşünmemeyi tercih ederim."


"-üzgün musun? -hayır. / -hasta mısın? -evet. / -neyin var? -bir şeyi özlüyorum."



4 iç döküş:

Patates Soyacağı dedi ki...

yüreğini dağlıyorsun da haberin yok. ya da var. bilemiyorum. tevfik fikr- ERROR... :((

Adsız dedi ki...

olum entel bir şey paylaşınca kimse yorum yapmamış. neyse özledim seni salı günü uygundur bana. imza: mavi kuş

julia dedi ki...

"zaman hepsini iyileştirir, lakin ya zamanın kendisi hastalıksa?"
düşündürüp mutsuz eden film. ben neden buradayım da orada değilim.

ve daha bir çok repliğini zihnime kazıdığım film.Bir de dokunup hissediyor ya seni,düşüncelerini filan okuyor.Çok acayip.
Peter Handke de çok acayip bir adam, okumanı tavsiye ederim.Ama mutsuzluk fışkırıyor Handke'den resmen.Wim Wenders'in Paris,Texas'ı var bir de o da güzeldir bunun kadar olmasa da.
Zülfü Livaneli de vardı filmde, duydun mu?Nick cave üstüne pek bir değişik olmuş.Almanya'yı çok güzel verebilmiş Wenders.

mr.bulgur dedi ki...

çok geç kalmış teşekkür=)
zevkle izledim filmi senden
gördükten sonra...