Cuma, Haziran 10

sen hiç ateşböceği gördün mü?



- peki gülseren, bir üçgenin iç açıları toplamı nedir?
+ hocam bir insanın iç acılarının toplamı nedir asıl, siz ondan haber verin?

- ee, anlıyorum.
+ bak anlamaya başladın. kötü hissetmiyorsun değil mi kendini? anlamak alışmayan bünyede rahatsızlık yapabilir çünkü.

- peki, özel bir şey sorabilir miyim?
+ sor bakalım.
- hiç aşık olmadınız mı?
+ haah, o zaman, senin için özel fotoğraflar bölümüne geçelim.
dündar, benim aşktan da hayattan da umudumu kesmeye başladığım bir sırada çıktı karşıma. kısa bir öykü oldu ama çok güzeldi. hani radyoda çok sevdiğin bir şarkıya denk gelir sevinirsin de, tam sesini açtığında şarkı biter ya, öyle bir şeydi işte.


+ sen yalnızlığı yakından gördün mü hiç? ben gördüm. bahsedildiği gibi değilmiş hiç. ben daha iri yarı bir şey bekliyordum. biliyordum, başından beri biliyordum. nereden biliyordum bilmiyordum ama, biliyordum işte. olsa olsa bir çarşamba günü olurdu bu. zaten hep daha bir yalnız uyanmışımdır çarşamba günleri. ne olacağı belli olmayan bir haftanın tam ortasında. yapayalnız.
+ tanrım türkçe konuşabilir miyim? ben arapça bilmiyorum da.
...
tanrının neyi niçin yaptığına aklımız ermezmiş bizim, öyle diyorlar. senin adına konuşan ne çok insan var, hiç dikkatini çekti mi? yani çekmiştir mutlaka da…"

15 iç döküş:

weba dedi ki...

Bak şimdi tekrar izleyesim geldi.
:(

Adsız dedi ki...

BANA BİR ŞEYHLER OLUYORU DA İZLE. haybeden gerçeküstü aşk da güzeldir ama BANA BİR ŞEYHLER OLUYORU İZLEMEDEN ÖLME beybi

melis dedi ki...

balkon sigara film. çok güzel üçleme yapmışsın.
ayrıca tarifini tam veremediğim bi koku , tat gibi bir şeyler vardı bu yazıda.

Dilara dedi ki...

dünyalar güzeli bi tiyatro o ya. gece gece aklıma düşürdün.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

weba; ben ikinci kez izlemeyi kaldıramam ya. olmaz yani. ateşböcekleri ölmesin.

adsız; az önce babama gittim ve "bana bir şeyhler oluyor'u alsana." dedim. kalp kalbe... ayrıca neden adsızsın ha?

melis; kessssin çilek reçeli.

dilara; böyle kahkahalar atarken birdenbire hüngür hüngür ağlamaya, hüngür hüngür ağlarken birdenbire kahkahalar atmaya başladım. yılmaz erdoğan'ın en iyi işi. "çok net."

ballı süt dedi ki...

İki defa izledim ama anladım ki yine izleyebilirim. Yani öyle mis. Bi de her defasında farklı duygular yaşatıyo, yeniden boğazın düğümleniyo falan.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

anneler ve babalar keşke sonsuza dek yaşasa.

A.Şahin dedi ki...

sabah bu yazıyı görünce ilk defa izledim.

ateşböcekleriyle konuşmak hayatın anlam ve telaş karmaşasından daha gerçekçi ve kolay geldi bana.

+ tanrım türkçe konuşabilir miyim ?

olmo dedi ki...

"sen yalnızlığı yakından gördün mü hiç? ben gördüm. bahsedildiği gibi değilmiş hiç. ben daha iri yarı bir şey bekliyordum. biliyordum, başından beri biliyordum."

bu kısmına bittim. ilk fırsatta izleyeceğim.

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Çok güzelmiş yahu. İnsanın iç acılarının toplamı sorusu çok yerindeydi gerçekten. Bizimle paylaştığın için teşekkür ederim Larien :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

a.şahin; sonunda ateşböcekleri hayatın ta kendisi çıkıyor ama olsun. ben önerdim, sen böyle hemen izledin ya çok sevindim.

olmo; yes sir. exaaactly sir.

vişne çürüğü; boş bir zamanında izlemeni öneririm vişne çürüüm.

Adsız dedi ki...

adsızım çünkü blog yazacak zamanım yok :-( bir gün açarsam ilk tanışacağım kişilerden olacaksın heheh.

French Oje dedi ki...

larien. <3

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Bugüne kadar izlemeyerek çok şey kaybetmişim anlaşılan.

orta karar dedi ki...

Uzun uzun susarım, içimden replikler geçerken. =)

Andımız, soyadımız hatta, İstiklal Marşı ile devam eden hiçbir muhabbeti ezberleyememiş bu bünye, tüm oyunu sahne sahne ezbere bilir..ve ekler,

''-Kahvenizi nasıl alırdınız babacığım? +Mesafeli olsun yavrucuğum..''


''-Anlıyorum..+Sanmıyorum''